Досягнення

Звіт

про роботу вчителя англійської мови 2020-2021н.р.

Марченко Альони Володимирівни

 

У 2019-2020 н.р. розпочала працювати над проблемою: “Формування іншомовної комунікативної компетенстності через використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови.”

У 2020-2021 н.р. продовжила роботу над даною методичною проблемою. Оскільки все наше життя – це комунікація, спілкування з метою продуктивної взаємодії між представниками соціуму. Тому навчити дитину успішно спілкуватися – це основна мета сучасного вчителя - мовника. А навчити успішному спілкуванню іноземною мовою – це моя основна мета.

Опрацювавши методичну літературу на першому етапі роботи над проблемою, визначила, що суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається шляхом постійної активної взаємодії усіх учнів. Іншими словами – це співнавчання, взаємонавчання, де і вчитель і учень є рівноправними учасниками навчального процесу.

На уроках були використані інтерактивні технології, які допомогли учням розширити лексичний запас та практикувати у використанні  розмовних кліше та граматичних структур, а саме:

v    Інтерактивні технології кооперативного навчання (організація роботи у малих групах та робота над тематичними міні-проєктами);

v    Інтерактивні технології кооперативно – групового навчання (технології «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», «Навчаючи - учусь», «Дерево рішень»);

v    Інтерактивні технології ситуативного моделювання ( рольова гра).

Використання даних технологій на уроках дало змогу:

ü    Підвищити  мотивацію до вивчення предмета;

ü    Активізувати навчальну діяльність учнів;

ü    Підвищити рівень навчальних досягнень.

Самоосвіта  у 2020-2021 н.р.

З метою підвищення власного професійного рівня взяла участь у таких заходах:

1.      Проходження курсів для учителів тема: «Академічна доброчесність» на платформі ed-era. Результат: сертифікат, використання отриманих знань при розробці критеріїв оцінювання учнів, складання поурочних планів, підбір домашніх завдань.

2.      Розробка уроку для 9 класу за темою «Inventions and inventors» та розміщення на сайті «На урок» та «Всеосвіта». Урок з використанням он-лайн завдань, розробкою критеріїв оцінювання до кожного етапу уроку, створення інтерактивних вправ у learning apps. Результат: свідоцтво та сертифікат.

3.     Проходження навчання для педагогічних працівників закладів освіти при КОІППО «Створення онлайнових інтерактивних вправ». Результат: свідоцтво про підвищення кваліфікації.

4.     Участь у районному інтернет семінарі для вчителів англійської мови «Ефектині форми роботи з учнями під час дистанційного навчання»

5.     Пройшла навчання за програмою тренінгу «Інфографіка як ефективний спосіб подачі даних». Результат: вміння організовувати освітню діяльність в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій. Свідоцтво.

Діяльність учнів з предмету.

На уроках англійської мови учні активно працювали із різними видами завдань для формування мовленнєвих навичок: створювали діалоги до різних життєво наближених ситуцій, писали листи англомовним друзям, оформлювали листівки до різних свят, створювали рекламні флаєри та афіши – оголошення, слухали автентичні тести, читали адаптовану літературу. Оскільки навчання у цьому році було частково організоване у дистанційній формі, тому діти були залучені до виконання завдань на он-лайн ресурсах:

Ø Тематичні завдання для учнів на платформі «На урок»;

Ø Виконання тестових завдань на Google forms.

Ø Виконання лексичних та граматичних вправ на Learning apps.

Ø Залучення учнів до Всеукраїнського он-лайн конкурсу «Traditions and Culture of Great Britain».

Планування роботи на наступний рік:

За результатами навчальних досягнень учнів з предмету у роботу на наступний рік планую включити:

1. підбір ефективних тренувальних вправ для розширення лексичного запасу учнів до різних тем;

2. планування граматичних уроків у кожній темі з метою формування граматичної грамотності учнів у реальних комунікативних ситуаціях;

3. підбір диференційованих завдань для розвитку навичок аудіювання та читання;

4. використання Інтернет ресурсів для розвитку навичок письма (різні форми письмової комунікації) у реальних умовах спілкування з іншомовними друзями;

5. залучити дітей до позаурочної діяльності (залучення до створення  театральної студії, організації міні - проєктів) 

Участь у заходах для підвищення кваліфікації.



Подяка за підготовку учнів до Всеукраїнського конкурсу 
"Traditions and culture of Great Britain"







Навчання за програмою тренінгу 

"Інфографіка як ефективний спосіб подачі даних"




Навчання за програмою тренінгу 

"Створення онлайнових інтерактивних вправ"


Сертифікати за участь у конкурсах "Розробка інтерактивних уроків"










Проходження курсу на платформі ed-era
 "Академічна доброчеснівсть"












Немає коментарів:

Дописати коментар

 Тримаємо руку на пульсі оновлень у системі освіти Як навчатимуться вчителі англійської 5–6 класів НУШ – усе про платформу Online Teacher Co...