Звіт
про роботу вчителя англійської мови 2020-2021н.р.
Марченко Альони Володимирівни
У 2019-2020 н.р. розпочала працювати над проблемою: “Формування іншомовної комунікативної компетенстності через
використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови.”
У 2020-2021 н.р. продовжила роботу над даною методичною
проблемою. Оскільки все наше життя – це комунікація, спілкування з метою
продуктивної взаємодії між представниками соціуму. Тому навчити дитину успішно
спілкуватися – це основна мета сучасного вчителя - мовника. А навчити успішному
спілкуванню іноземною мовою – це моя основна мета.
Опрацювавши методичну літературу на першому етапі роботи
над проблемою, визначила, що суть інтерактивного навчання полягає в тому, що
навчальний процес відбувається шляхом постійної активної взаємодії усіх учнів.
Іншими словами – це співнавчання, взаємонавчання, де і вчитель і учень є
рівноправними учасниками навчального процесу.
На уроках були використані інтерактивні технології, які
допомогли учням розширити лексичний запас та практикувати у використанні розмовних кліше та граматичних структур, а
саме:
v
Інтерактивні технології кооперативного навчання (організація роботи у малих групах та робота над
тематичними міні-проєктами);
v
Інтерактивні технології кооперативно – групового навчання (технології «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий
штурм», «Навчаючи - учусь», «Дерево рішень»);
v
Інтерактивні технології ситуативного моделювання ( рольова гра).
Використання даних технологій на уроках дало змогу:
ü
Підвищити мотивацію до вивчення предмета;
ü
Активізувати
навчальну діяльність учнів;
ü
Підвищити рівень
навчальних досягнень.
Самоосвіта у
2020-2021 н.р.
З метою підвищення власного професійного рівня взяла
участь у таких заходах:
1.
Проходження курсів для учителів тема:
«Академічна доброчесність» на платформі ed-era. Результат: сертифікат, використання отриманих знань при
розробці критеріїв оцінювання учнів, складання поурочних планів, підбір
домашніх завдань.
2. Розробка уроку для
9 класу за темою «Inventions and inventors» та розміщення на сайті «На урок» та «Всеосвіта». Урок з
використанням он-лайн завдань, розробкою критеріїв оцінювання до кожного етапу
уроку, створення інтерактивних вправ у learning apps. Результат: свідоцтво та
сертифікат.
3.
Проходження
навчання для педагогічних працівників закладів освіти при КОІППО «Створення
онлайнових інтерактивних вправ». Результат: свідоцтво про підвищення
кваліфікації.
4.
Участь у районному
інтернет семінарі для вчителів англійської мови «Ефектині форми роботи з учнями
під час дистанційного навчання»
5.
Пройшла навчання за
програмою тренінгу «Інфографіка як ефективний спосіб подачі даних». Результат:
вміння організовувати освітню діяльність в умовах розвитку інформаційного
суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій.
Свідоцтво.
Діяльність учнів з
предмету.
На уроках англійської мови учні активно працювали із
різними видами завдань для формування мовленнєвих навичок: створювали діалоги
до різних життєво наближених ситуцій, писали листи англомовним друзям, оформлювали
листівки до різних свят, створювали рекламні флаєри та афіши – оголошення,
слухали автентичні тести, читали адаптовану літературу. Оскільки навчання у
цьому році було частково організоване у дистанційній формі, тому діти були
залучені до виконання завдань на он-лайн ресурсах:
Ø Тематичні завдання для учнів на платформі «На урок»;
Ø Виконання тестових завдань на Google forms.
Ø Виконання лексичних
та граматичних вправ на Learning apps.
Планування роботи на наступний рік:
За результатами навчальних
досягнень учнів з предмету у роботу на наступний рік планую включити:
1. підбір ефективних тренувальних вправ для розширення
лексичного запасу учнів до різних тем;
2. планування граматичних уроків у кожній темі з метою
формування граматичної грамотності учнів у реальних комунікативних ситуаціях;
3. підбір диференційованих завдань для розвитку навичок
аудіювання та читання;
4. використання Інтернет ресурсів для розвитку навичок
письма (різні форми письмової комунікації) у реальних умовах спілкування з
іншомовними друзями;
Немає коментарів:
Дописати коментар